پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه
پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه

موی های بلند

همانطور که همه می دانند، بیشتر دخترها موی بلند دارند و از داشتن آن لذت می برند. برای منی که ظاهرم پسر و درونم دختر بود داشتن موی بلند یک آرزو بود. نه خانواده ه اجازه می دادند که موهایم رو بلند نگه دارم و نه مدرسه. حسرت بچه های اروپایی رو می خوردم. خیلی آزادند !
یادم می آید که همیشه ناظم مدرسه دنبالم می کرد و به من تذکر می داد که مویم رو کوتاه کنم. یکی از بدترین لحظات رفتن به سلمانی بود هنگامیکه می دیدم دارند مویم را کوتاه می کنند خیلی ناراحت می شدم ولی خب چه می توانستم بکنم.
نظرات 1 + ارسال نظر
hamed چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 22:08 http://hamed-f2m.blogfa.com

سلام شبنم خانوم خوبی؟؟؟؟؟
چه خبرا؟؟؟

ممنون از اینکه سر می زنی
روزگار من میگذره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.