پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه
پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه

آبان

آبان هم در حال رفتنه با یک باران نرم!

یه دو روزی تو سالن آمفی تئاتر بودم، دانش آموزا میومدن فیلم جشنواره رو نگاه کنن.

کارم هماهنگ کردن دانش آموزا و پذیرایی بود.

با دیدن دانش آموزان دختر یاد دوران مدرسه خودم اوفتادم. مثل همه ترنسها آرزوم رفتن به مدرسه دخترانه بود. . پوشیدن مانتو  ، مقنعه و ... 

گذشت آن روزها!!!!!!!!

اون لحظه خیلی دوست داشتم که یه دانش آموز می بودم و می رفتم بین اونها و مثل اونها شیطنت می کردم. 

پسرا هم بد نبودند. دنیای اونا هم زیباست و هم دوس داشتنی!


نظرات 3 + ارسال نظر
عرفان جمعه 6 آذر 1394 ساعت 11:01

سلام شبنم خانم
میشه بپرسم چند سالته؟ کدوم شهر شمالی؟

عرفان جمعه 29 آبان 1394 ساعت 13:59 http://dobarsa.mihanblog.com/

سلام شبنم خانم.خوبید ایشالا
با اجازه لینک شدین

دلارام پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 18:36 http://sybesorkh.blogfa.com

سلام شبنم عزیز ... حالت خوبه عزیزم؟ خوشحال شدم وقتی دیدم به کلبه کوچیکم سر زدی
ماها تنها نیستیم همه ما خدا رو داریم که همیشه مراقب ماست
بازم بهم سر بزن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.