پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه
پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه

پس از گذشت سالها، 

مادرم گفت که در مورد تو من خیلی دعا  کردم که دخترداشته باشم

 چون قبل من همه پسر بودند به جز یکی که اونم یه سال نشده بود  از این دنیا رفت ...

اکنون پرسش من از خدا اینه که چرا اینجوری؟ 

الان من پسرم یا دختر؟

یا پسر کامل منو دنیا می آوردی یا دختر کامل

 


نظرات 3 + ارسال نظر
شهاب سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 20:39

بله زندگی ما اونقدر جالبه که میشه ازش یه رمان پرفروش نوشت !!

قلم کج و کوله پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 20:49

سلام.چرا عمل نمیکنی؟خیلی زجرت دادن از بچگی و بحث بلندی مو تا الان

دیگه دیر شده عزیز ... باید ساخت و سوخت ...

شهاب پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 18:34

جالبه !
در خانواده ای که هیچ کس منتظر تولد نوزاد نبود ..
اما ..
اما پسر میخواستند :|

خواسته پسر بودنِ یک فرزند ناخواسته!

خواستند و اختلال شکل گرفت ..
پسری در کالبد دخترانه شکل گرفت ..

واقعا خیلی جالبه ............

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.