پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه
پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه

ازدواج دو ترنس

این دو نفر هر دو ترنس بودن که تطبیق جنسیت دادند و الان هم ازدواج کردند

خوشا به سعادتشون








نظرات 2 + ارسال نظر
شهاب چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 10:10

بیشتر دلم به حال خودم میسوزه،وقتی به زندگی اون دو نفر فکر میکنم و بشدت حسود میشم!‏

حسادت اولین قدم برای نابودیه ... تنها چیزی که میتونم بگم اینه که مقاوم باش شهاب جان! مقاوم ....

شهاب چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 10:07

کاش حداقل یه روز اونطوری بود که ما میخواستیم؛
بزرگترین هدفمون جسممونه‏!‏
هدفی که اگه بهش برسیم خیلی چیزا رو از دست میدیم؛ خانواده، شغل ،آینده
بخاطر همه مشکلا هر روز بیشتر متنفر میشم از زیست شناسی؛
خیلی بده هم علت همه مشکلات رو بدونی هم راه حلشون رو؛ ولی کلی مانع باشه..موانعی که دلت نمیاد از سر راه برداری

درسته ... اگه به جسممون برسیم خیلی چیزا را از دست می دهیم ولی خیلی چیزا را هم به دست می آوریم.
من می بایست تا حالا دکترا را می داشتم، اما همین ترنس بودن مانع شد. فکرامو به خود درگیر می کرد. یه موقع می فهمیدم که نیمه شبه و من چیزی نخوندم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.