پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه
پروانه درونم کجاست

پروانه درونم کجاست

درد دل شبانه

مقصر ترنس بودنم کیست؟

مقصر ترنس بودنم  کیست؟

نمی دانم مادرم را مقصر ترنس بودنم بگیرم یا خدا را

پس از چندی پسر دنیا آوردن،

مادرم در آرزوی دختر بود که من به دنیا آمدم

ظاهرا رویای او فقط توانسته روح مرا عوض کند جسم از قافله جا ماند

پس یا او مقصر است یا خدا که ترنس را آفرید 

ترنسرا  افرید تا زجر بکشد ...

نمی دانم کی تمام خواهد شد ...


نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 13:35

سلام عزیزم
یه مقداری از وبلاگن رو خوندم. من دوستی داشتم که توی جسم یه دختر بود. انقدر شخصیتش پسرونه بود که خودم واقعا حس میکردم یه نامحرم کنارمه! و نمیدونم چرا بقیه درک نمیکنن!!!!اما واسه ی اون خیلی خیلی خیلی سخت بود! چون توی کشوری هستیم که دخترها باید حجاب داشته باشن و خیلی چیزهای دیگه. اون داره تمام سعیشو میکنه که بره خارج از ایران و خونواده مذهبیش هم شدن قوز بالا قوز! یه ساله ازش خبری ندارم اما مطمئنم مثه یه مرد رفت دنبال کارش!
متاسفم‌که توی سال۲۰۱۸ و با اینهمه پیشرفت علم، هنوزم هستن کسانی که به این مسئله ساده که بیشتر شبیه عمل آپاندیس می مونه، انقدر پیچیده نگاه میکنن!!!!. من از نزدیک چند سال کنارش بودم و میفهمیدم چقدر سختشه اما یادت نره دنیا به آخر نرسیده و نباید بشینی غصه بخوری! خودت باش! و مثل یک دختر شجاع دنبال راه حل باش که متولد شی . و این تابو رو نابود کن! یادت نره خداباهاته و حتما حتما حتما یه حکمتی داشته:) لطفا ازش ناامید نشو دوست خوبم

سلام .. حق با توست ... من ناامید نیستم .. فقط از مردم کمی خسته ام ... یه روز همه چیز را درست می کنم.

رضا پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 17:52

من خودِ " دوست داشتن " هستم

۵۵۰- و اینکه چرا اینقدر خودم را دوست می دارم. بسیار ساده است : برای اینکه بسیار دوست داشتنی هستم. شما هم با خواندن این کتاب مرا نمی توانید دوست نداشته باشید. پس من حقیقتاً دوست داشتنی هستم. من خودِ " دوست داشتن " هستم و کسی نمی تواند " دوست داشتن " را دوست نداشته باشد. با خواندن این کتاب شما هم در نزد خودتان دوست داشتنی می شوید. فقط مواظب باشید که مرا به جای خودتان عوضی نگیرید هر چند که می گیرید و باید بگیرید و چاره ای جز این ندارید. این شفاعت و خلافت و ولایت من است.



استاد علی اکبر خانجانی

کتاب هستی بایستی



دانلود کتاب در :

https://t.me/ensanchist

Key پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 14:47

سلام شبنم، چند سالته؟

چرا سن من برات مهمه؟ فرض کن بالای سی هستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.